۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲

رئیس ارشاد اسلامی پارس آباد:

۳ مجموعه کتاب شعر در پارس آباد رونمایی شد

۳ مجموعه کتاب شعر در پارس آباد رونمایی شد

پارس آباد - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، سه مجموعه کتاب شعر در شهرستان پارس آباد رونمایی شد.

مجتبی هاتف پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه محفل ادبی با عنوان «شعر انقلاب» به خبرنگار مهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سرادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عصر شعر انقلاب با حضور مسئولان شهرستانی و اهالی فرهنگ و ادب و میهمانانی از شهرستان‌های اصلاندوز و بیله سوار و گرمی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: با برگزاری این مراسم از کتاب‌های «وطن آندیم» و «کیم کیمه دیر» از مالک رهنما و «ساری گتسین و قارا گولوش» از فتح الله پناهی رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با اشاره به اینکه این مراسم با هدف ترویج ادبیات انقلاب برگزار شد، افزود: شاعران در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی دارند و شعرا و اهالی قلم با بصیرت مناسب خود در خصوص انقلاب، رشادت‌ها و شجاعت سردار سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای معظم همواره اهتمام دارند و نیازمند تداوم چنین روحیه‌ای هستیم.

هاتف در ادامه با اشاره به اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: دهه مبارک فجر رهایی ملت ایران از ظلم و تاریکی و ظلم و استبداد و بی عدالتی بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با اشاره به اینکه نقد و بررسی جلسات هفتگی انجمن شعر و ادب پارس آباد چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، ادامه داد: انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد ۵۰ عضو فعال دارد و بیش از ۱۲۰ کتاب از اعضای انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد چاپ شده است.

کد خبر 4848245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha